Gratis bezorging in NL & BE*
Binnen 14 dagen omruilen
2 jaar garantie
Trust Pilot Google
0

OPEN OP AFSPRAAK. We zijn bereikbaar via ons whats AppOPEN OP AFSPRAAK. We zijn bereikbaar via ons whats App

OPEN OP AFSPRAAK. We zijn bereikbaar via ons whats AppOPEN OP AFSPRAAK. We zijn bereikbaar via ons whats App

Verzenden & retourneren

Verzenden

Dit verloopt via Ambiance Haarden of onze logistieke partner 

  1. Verzendkosten: Afhankelijk van het bedrijf en het land waar het naar verzendt, kunnen de verzendkosten variëren. Op sommige artikellen bieden we gratis verzending boven een bepaald bestelbedrag. Verzendkosten zijn altijd inzichtelijk en vooraf gemeld.

  2. Verzendmethoden: Ambiance Haarden kunnen verschillende verzendmethoden aanbieden en gebruiken, waaronder koeriersdiensten, vrachtwagens of speciale meubeltransporteurs. Hier wordt bij afwijking van verzending gecommuniceerd met alle partijen, zoals Klant, leverancier en transporteur.

  3. Leveringstijd: De tijd die nodig is voor levering kan variëren afhankelijk van het product, de locatie van het bedrijf en de verzendbestemming. Deze staat vermeld bij aankoop en is altijd indicatief. Ambiance Haarden heeft zal in haar beste vermogen alles eraan doen om het artikel zo snel mogelijk en volgens indicatie af te leveren bij de ontvanger. Toch kan Ambiance Haarden zich beroepen op onmacht in dit proces.

  4. Verzekeringsdekking: Ambiance Haarden en transporteur zijn samen verantwoordelijk tijdens dit proces voor het schadeloos aanbieden, leveren voor de verzending op eventuele schade of verlies.

  5. Retourbeleid: Ambiance Haarden heeft een retourbeleid voor producten en artikellen die beschadigd zijn of niet aan de verwachtingen voldoen. Het is belangrijk om dit beleid te controleren voordat u een aankoop doet.

Het is altijd verstandig om de verzendvoorwaarden te controleren voordat u een aankoop doet om verrassingen te voorkomen. Ambiance Haarden heeft informatie over hun verzendvoorwaarden op hun website of u kunt rechtstreeks contact opnemen met hun klantenservice voor meer informatie.

 

Retourvoorwaarden


Bevalt je aankoop toch niet helemaal en heb je het product nog niet in gebruik genomen?
Bij Ambiance Haarden heb je tot 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat je binnen 14 dagen
na ontvangst van je bestelling kunt beslissen of je deze retourneert, of houdt. Om een
bestelling retour te sturen dient een retourformulier ingevuld te worden. Aan de hand van
jouw gegevens kunnen wij vervolgens je retouraanvraag behandelen en de terugbetaling
(indien van toepassing) in orde maken nadat wij de producten retour hebben ontvangen.
Wel rekenen wij minimaal € 50,00 retour- en handelingskosten, vanwege het feit dat met onze
producten hoge handeling- en (internationale) transportkosten gemoeid gaan en wij in
eerste instantie geen verzendkosten in rekening brengen. Sommige producten vallen onder
uitzonderingen (denk aan maatwerk of productie op bestelling). Wij hopen dat je begrijpt
dat je die niet kunt retourneren. Het retourneren van pakketten welke wel met reguliere
pakketpost verzonden kunnen worden bedraagt € 7,25 en zijn op eigen kosten.
Om er zeker van te zijn dat je retour goed verwerkt zal worden, willen wij de volgende
punten verduidelijken voordat je jouw producten retourneert:

  1. Maak gebruik van de originele verpakking. Dit is om er zeker van te zijn dat jouw
    retourzending in goede orde bij ons retour zal komen. Als klant ben je
    verantwoordelijk voor het correct terugsturen van de producten.
  2. Verpak de retourzending op dezelfde manier als dat je deze ontvangen hebt.
    Door het op dezelfde manier te verpakken, voorkom je onnodige schade.
  3. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen
    volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je
    gekregen hebt weer terug in de doos of de daarvoor bestemde verpakking te
    stoppen. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour
    zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour.
  4. Heb je jouw product in gebruik genomen? Hou er dan rekening mee dat wij dit
    niet retour nemen. Ook als je zonder aan te geven het product retourneert en wij
    komen bij de controle erachter dat het product in gebruik is genomen, zullen wij
    helaas jou retour niet verwerken.
  5. Zijn er producten beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice en
    stuur hierbij een duidelijke foto van de beschadiging mee. Op deze manier
    kunnen wij zien dat de beschadiging niet is opgetreden tijdens de retourzending.

Zijn er producten beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice en
stuur hierbij een duidelijke foto van de beschadiging mee. Op deze manier
kunnen wij zien dat de beschadiging niet is opgetreden tijdens de retourzending.

Retourformulier

Stuur dit formulier ingevuld mee met de retourzending.
Gegevens

Reden van retour:
O Defect O Dubbel geleverd
O Verkeerd artikel O Voldoet niet aan verwachting
O Transportschade O Verkeerd besteld
O Anders, namelijk:
Retourartikelen
Aantal Artikelnummer Omschrijving
Toelichting
Instructies retourneren
Terugsturen

  1. Maak gebruik van de originele verpakking. Dit is om er zeker van te zijn dat je
    retourzending in goede orde bij ons retour zal komen. Jij bent verantwoordelijk voor
    het correct terugsturen van de producten.
  2. Verpak de retourzending op dezelfde manier als je deze ontvangen hebt. Door het
    op dezelfde manier te verpakken, voorkom je onnodige schade.
  3. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen
    volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je
    gekregen hebt weer terug in de doos te doen of de daarvoor bestemde verpakking.
    Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn
    ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour.
  4. Zijn er producten beschadigd? Stuur dan een foto van de schade toe als reactie op
    retour e-mail die je van ons hebt ontvangen. Retours die beschadigd zijn of sporen
    bevatten van gebruik zullen geen (volledige) terugbetaling ontvangen. Wij nemen
    contact met je op na het beoordelen van de toegezonden foto’s.


Terugbetaling retour


Wanneer de geretourneerde producten in originele staat retour zijn bevestigd, wordt het
complete bestelbedrag exclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten aan je
terugbetaald binnen 14 werkdagen. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde
retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle
producten die je gekregen hebt weer terug in de doos te doen of de daarvoor bestemde
verpakking. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn
ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour. Zijn er producten
beschadigd? Stuur dan een foto van de schade toe als reactie op de retour e-mail die je van
ons hebt ontvangen. Retouren die beschadigd zijn of sporen bevatten van gebruik zullen
geen (volledige) terugbetaling ontvangen. Wij nemen contact met je op na het beoordelen
van de toegezonden foto’s. Meer informatie over onze voorwaarden vind je op onze
voorwaarden pagina.


Ambiance Haarden
[email protected]
Nieuwe Haagdijk 8
4811 TD Breda

Uw account

Beheer hier uw account

Voor al uw vragen:

Bel ons

Bel ons

076 302 0004

E-mail

Email ons

[email protected]

Social media

Socials

4,5Review LogoWij scoren een 4,5 op Google

Ambiance Haarden

Nieuwe Haagdijk 8
4811 TD Breda
Nederland Bekijk op Google Maps

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking